Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 21 april 2009

bråk

Alfons stannade ute när vi komme hem och lekte med traktorn. Sen har de lekt en stund med legot, och bråkat. Astrid kan inte låta Alfons vara ifred, hon följer efter vars han än går, och Alfons kan inte gå förbi Astrid utan att putta iväg henne... Jag har förståelse för dem båda två, men det är jobbigt att bara höra gråt och gnäll...
Alfons äter som en häst till middag nu... Igår åt han fyra portioner med makaroner och bacon, idag åt han två stora portioner med fiskpinnar, ris (JA! RIS! ;))och grönsaker. Gissar att han är i en tillväxtperiod... Tur att nån av barnen äter. Astrid åt faktiskt två makaroner igår oxå... =)
Jag och Astrid har varit ute på en kvällspromenad. Nu ska vi visst se "Äntligen hemma".
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)