Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 23 april 2009

JAAA...

...Astrid har sovit hela natten!! Utan välling och skrik! Visserligen har jag måsta ge henne tutten några gånger, men det räknas inte... Däremot har visst Alfons varit som en ål i natt. Jag har inte märkt av honom så mycket, förrutom då han låg tvärs över mina ben och jag inte hade nån känsel i dem... De har iaf farit iväg på dagis, vi komme ned precis i tid för att hinna klä på honom pch vinka "hej då"... =P Jag vaknar före Astrid på mornarna nu, så jag väcker henne... stackars tjej... ;P
Idag ska vi försöka ta itu med tvätten och städningen... Sen väntar det ju ett kalas ikväll oxå!! Det ska bli jättetrevligt!! =)

1 kommentar:

  1. Jag tycker också att det ska bli mycket trevligt! Jag längtar redan =)
    Jag hoppas vrkligen att de från stan också dyker upp! Nelia mådde då bra på morron, men det brukar ju bli lite mer feber frammåt kvällen. Tacka vet jag Alvedon! *hihi*
    Ha en bra dag så syns vi i kväll!
    K R A M

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)