Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 1 april 2009

april, april... men inget skojs!! =P

Idag fick så Alfons äntligen ta med sig sin bok till dagis!
Jag har knåpat ihop ett kort idag och sneglat på diskmaskinen som skulle ha varit urstökad och iplockad... men det hjälpte inte att bara snegla! ;)
Astrid har hittat en kastrull som hon har kört omkring med hela förmiddan, hur nöjd som helst. Ibland kan man ju undra varför man köper leksaker till dem... =P
Jag har just ätit lunch: resterna från fläskfilén... känns nästan väl lyxigt att äta det så här i min ensamhet... idag blir det blodpudding till middag (självklart med bacon till!! ;)) man måste ju kompensera den dyra middan med en "lite" billigare...
Nu ska vi klä oss och fara och hämta hem Alfons!
Ha en trevlig dag och njut av solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)