Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 21 april 2009

snabb stadsresa

Var på inredningsparty igår kväll! Fina saker och trevligt att få komma bort lite och träffa vuxna människor! =)

Jag och Astrid hade sovmorgon idag oxå... nu får vi ju skärpa oss! Skyndade oss och gjorde oss klara och for iväg en sväng till stan. Och nu har vi hunnit hem igen, och hinner vara hemma typ en timme innan vi ska hämta hem Alfons. Bra jobbat tycker jag!! Annars brukar det vara gooode paniken för att hinna från stan till Lövånger... =)

Jag har en sån glad tjej här hemma nu!! Hes, men glad! Nu ska man väl inte säga förmycket, men det är så skönt att hon har frisknat till. Även om hon helst inte vill äta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)