Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 15 april 2009

inge kuligt...

Astrid har gråtit och skrikigt i stort sett hela natten. Tre gånger har hon kräkts, och det har varit då hon fått välling, och det är inga små kräkar!! Men magsjuka? Nej, ytterst tveksam, beror garanterat på febern och förkylningen. Tror dessutom att hon håller på att få fler tänder... 1½ timmes sömn i Alfons korta säng har jag fått, inte speciellt skönt, men dock sömn! Alfons sover gott trots att Astrid skriker som en stucken gris, jag är imponerad!! Och det är ju jättebra, då han ska orka i väg på dagis.
Ingen mat vill hon ha, inget att dricka, bajsa gör hon inte, när hon väl lyckats somna så hostar hon bara så hon vaknar igen, feber... min stackars lilltjej...

Idag ska vi iallafall försöka få huset städat...

Ha en bra dag allihop!! =)

2 kommentarer:

  1. Tänker på er!
    Hoppas att lillan kryar på sig, vi vill ju komma på kalas på fredag!

    Krya på dig och K R A M Astrid från moster

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket vännen! Dina tankar värmer!! Nu har hon lyckats somna i mitt knä, så jag ska försöka lägga henne i sängen!!
    Ja, självklart siktar vi på fredagskalas, det är ju typ länge kvar tills dess! :P

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)