Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 21 oktober 2009

21 oktober

En hemmadag för mig och småänglarna (var det så du sa mamma?? ;)) Men de är ju allt annat än änglar... *haha* Byggt med Duplo, sett film, varit ute på promenad och busat. Alfons har verkligen kommit på det här med att cykla nu, fram och tillbaka efter vägen! Och Astrid, hon traskar omkring. Så det är otroligt skönt ute där de "dröktar" sig själva!! =)

Ikväll har jag varit i Örviken och handlat lite pysselgrejer!! =) Det kliar i fingrarna att få sätta sig ned med det!! Men det får vänta ett tag!

Astrid har fått mer hosta. Hon har inte varit riktigt så nöjd idag, hon har helst velat bli buren. Men det är tur att hon tycker om Mollipect, hon blir superglad när hon ser "sprutan" och slurpar i sig allt utan minsta lilla protest. Förresten, de ringde från Barnkliniken (heter det så?) för några dagar sedan och undrade hur det var med henne nu, vi skulle bli kallade på återbesök snart! =)
Nu ligger hon och hostar för fullt iaf och är orolig... börjar nästan gruva mig för hur denna natt ska bli... =S

Två promenader har det blivit idag!! Skönt! Det är en sån otroligt stor skillnad att gå med eller utan barnvagn. Att dra syskonvagnen på dessa lervägar är så tungt att... ja, jag vet inte vad! Så det är som en "befrielse" att få gå på kvällarna efter det att de har somnat!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)