Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 10 oktober 2009

stads-dag!! =D

Idag har jag och mamma gjort en heldag på stan!! =) Jättetrevligt, och roligt!! Så TACK för det mamma!! Jag kom hem till trötta barn, så efter middan badade de och sen åkte pyjamas på för lite tv-mys, men de somnade direkt...

Astrid är hopplös på att klättra upp på köksbordet nu. "Hon tror hon kan flyga" sa mamma igår... ja, någonting sådant. =P Igår tog hon sig en flygtur ner från köksbordet, det slutade givetvis i lite arg tår-skrik, men det hindrar henne inte från att klättra upp igen. Så nu mer är alla stolarna omkull välta.
Nu är det dax för lite tv-mys med världens bästa Robert!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)