Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 11 oktober 2009

Grymt...

Har ni förstått att mitt "tema" nu i oktober är "rosa bandet"?? Och det behövs ju knappast förklaras närmare vad det står för...
Jag har lite funderingar över detta med svininfluensan... Det är ju sån hysteri och alla man träffar har ju sin åsikt... Men jag kan verkligen inte bestämma mig för hur jag ska göra, om jag ska ta den eller inte... Vi får ta den via jobbet nu i veckan (eller om det var nästa vecka...) Jag är egentligen inte rädd att jag ska få flunsan. Men det vore ju inge roligt att sprida den vidare till nån. Det sägs ju att vi vårdpersonal är ganska utsatta, men å andra sidan så är väl inte de gamla i riskzoonen?? Jag har haft ont i halsen och varit snorig i typ 7-8 veckor, och då är det väl oxå risk att om man tar vaccinet att det bryter ut... jag vill ju inte gärna börja grymta... Det är svårt det där... ingen annan som tycker det? Kan inte nån vara vänlig och bestämma åt mig?

2 kommentarer:

  1. Jag har blivit erbjuden och tackat nej.

    SvaraRadera
  2. Från en som med största sannolikhet haft svin-flunsan: TA DEN!! De som väljer att avstå kan aldrig haft flunsan!!?? En hel vecka till intet!! Nej, TA DEN!!!!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)