Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 18 oktober 2009

svårt tv-val... ;)

Gick en promenad på förmiddan med "grannarna". Varsin syskonvagn gjorde att vi tog upp hela vägen! ;) Men trevligt var det!! =)

Jag och barnen tog en till promenix till mor och far sedan för att träffa kusin Esther och leka en stund!! Robert bytte till vinterdäck på sin bil!!

Robert och barnen for till Bureå en sväng ikväll och jag blev ENSAM hemma!! Det är man inte bortskämd med!! =) Så jag fick diska/ städa undan och vika tvätt i lugn och ro!! *nice* =)

Nu är det tv-mys. Jag hade tre program jag ville se nu klockan åtta. Tänk, vissa kvällar är det inget på tv:n, och ikväll är det tre samtidigt!!! Robert fick välja!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)