Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 25 oktober 2009

Myssöndag!

Det finns inte så mycket att berätta om den här dagen... en riktigt mysdag har vi haft!!
Förutom då att Astrid inte hade förstått att vi fick sova en timme längre imorse... kanske att vi glömt tala om det för henne...!? ;) Så klockan 5 gick jag ned med henne... fast klockan var ju egentligen 6... men det var hur som helst alldeles för tooooktidigt! Grabbarna komme ner ett par timmar senare.

Som sagt, en mysdag. Sett lite film, städat lite, gick en promenad till mor och far och lämnade en grej, hem och pyssla lite till och sedan dax för att laga middag. Barnen har badat och kom i pyjamas redan halv sex!!! Men efter lite mera lek så var de trötta så de somnade! Skönt för dem att göra en tidigkväll! Jag har suttit i köket och pysslat lite nu ikväll.

Imorgon börjar jag jobba klockan sex... känns lite tidigt just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)