Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 4 oktober 2009

Mannen under trappen

Inget blev som planerat... fikat blev inställd, och vi lyckades inte bli bortbjudna på middag! ;) Fast vi ordnade bort oss på fika iaf, vi for till Roberts mormor och morfar i Bygdeå!! =)

Nu är tanken att barnen ska sova, vi ska se "Ensam mamma söker" och sen ska jag få vinterdäck på min bil!!! "Svärfar" ringde och tyckte att Robert skulle ordna det!! Det tackar vi för!! =)

Ikväll är det sista avsnittet av "Mannen under trappen", och jag har inte bestämt mig än om jag ska se det eller inte... såg inte förra avsnittet... men jag är ju nyfiken på hur det slutar... Robert far ju som sagt bort, så troligtvis blir det inte att se det... =S
Men jag har ju alldeles glömt bort att skryta!! Jag bytte ju köksblandare igår!!! Tycker själv att jag var jätteduktig!! Ja, jag erkänner att Robert hjälpte till lite, drog lös det som mina muskler inte riktigt orkade med, men det mesta gjorde jag!! Med barnen mestadels inne i skåpet oxå... *klapp på axeln* Ska försöka lägga in bildbevis!! =)
Imorgon är det jobbardag igen! Men med sovmorgon, jag börjar inte förrns halv åtta! Jag har ju semester i helgen!! Hör och häpna... börja om att jobba och har semester direkt... men planerna var att Robert skulle bort, men det bidde inte så...
Lev å må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)