Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 23 oktober 2009

På kurs

Slutade jobba halv ett och klockan ett var det kurs i stan. Om arbetsteknik... det är minsann ingen enkel match att flytta/ lyfta en människa. Men nu ska vi lära oss hur man ska göra för att inte göra sig illa! Och det är ju bra! Vi får agera vårdtagare och lägga oss i sängarna och vara försökskaniner. Ganska kul, känner dock ingen...

Valde helt fel skor idag; Foppa... Av två anledningar konstaterar jag att skovalet blev fel:
1) Det har snöat, vilket ger blöta sockar då skorna är håliga...
2) När man har gått ute och skorna blivit blöta och man går in i en lokal är det som att kliva i en jättestor snorbobba.... skithalkigt, jag höll på dratta på ändan x antal gånger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)