Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 11 oktober 2009

Besiktning

Barnen är i pyjamas, välling intages och de sover garanterat snart! Det har gått flera dagar nu då Alfons inget har sovit på dagen, och han är trött min lille krigare. Astrid sovde då jag skulle fara på partyt, men när jag gått ut genom dörren hör jag Alfons ropa "maaaaammmmmmmmaaaaaa", och då fick Robert gå in till två vakna barn... så hon är oxå trött.

Jag var så ståndaktig på Me & I partyt och köpte inget!! Sugen?? Ja, absolut!! Men det är dyrt... man kan köpa tre plagg på stan för samma summa som ett plagg därifrån... men de är fina, det går ju inte att komma ifrån...

Köttbullar, makaroner och brunsås till middag. Alfons åt som om han aldrig har sett mat förut (jag lovar, han får mat varje dag!! ;)) Astrid gluffsade oxå glatt på köttbullarna.

Dammsugaren har farit över golvet med mig i släptåg. Alfons hjälpte oxå till att valla den. Imorgon ska bilen besiktas, så det blir till att stiga upp tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)