Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 22 oktober 2009

VAB

Ungefär samtidigt som jag skrev klart gårdagens inlägg vaknade Astrid, och var vaken några timmar... sen vaknade hon före skammen imorse... hostig, snorig och allmänt slut. Så efter mycket velade fram och tillbaka så bestämde jag att hon skulle få vara hemma idag och vila upp sig! Vi klädde oss iaf och skjutsade Alfons till dagis. Han var ganska stolt att få fara på dagis själv...

Tänkte in på apoteket för att handla diverse, men de öppnar 10?? hallå, så det ideés jag int evänta på, vi får klara oss idag och handla då vi hämtar hem Alfons igen.

När vi kom hem var vi ju lix klädda så jag stuvade ned henne i vagnen och begav oss på en promenad, vilket jag nästan ångrar. Vantar, skor, snutte, filt och tutte har kastats på vägen otaliga gånger... efter jag tagit på henne vantarna 10 gånger så var jag gooode less! Men hon hade roligt iaf... tutten är då spårlöst borta, så om ni ser en rosa tutt på väg mot Kroknäs, då är det nog Astrids...! =)

Nu ska vi visst bygga Duplo, det är nya hobbyn...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)