Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 20 oktober 2009

trött, så trött... men ändå lite överskottsenergi, på nåt sätt...

Åååå, så trött jag var imorse när Astrid ville gå ner klockan 6... försökte mig på att få en mysstund i soffan med dem, men knappast... JO, Alfons är ju en riktig myspropp, men den lilla...!!!
Byggde med Duplolego imorse, sen gick vi ut!! Underbart ljuvligt!!! Gick en promenad till ljudet av hundskall; de jagar rådjur idag! Sen har vi varit här ute och stökat på.
Nu sover de och har så gjort en timme, jag hade oxå tänkt lägga mig medans de sover, men innan man har plockat undan och diverse andra grejer, så flyger tiden iväg, och de lär väl vakna snart... så det är int elönt att lägga sig nu...
Ska iväg och jobba ikväll oxå, til halv elva...
Men imorgon är jag ledig!! =)

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)