Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 3 oktober 2009

"föl ja e såå tlött..."

Igår kväll var vi och tittade på oktober-brasa!! Mycket trevligt och mysigt!! =)

Jag och Alfons kom överrens om sovmorgon till klockan 8... klockan 6 var det kört, så jag och barnen gick ner... jag är så trött så jag vet nästan inte vad jag heter.... Försökte göra upp eld i morse oxå, men jag fixade det inte... kanske berodde på att Astrid helst skulle vara mellan mig och järnspisen... kallt som skrutt iaf, innetermometern visade på 14,6 grader... men det är ju i fönstret, så det var nog nån grad varmare inne!

Nu degas det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)