Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 11 oktober 2009

party!

Astrid är ju inte dummare än att hon ställer upp de omkullvälta köksstolarna igen... Men det tar iaf lite längre tid!! =)
Robert och Alfons har varit ute och murat igen källaringången. Astrid kikade på dem genom fönstret... Det är igentligen inte så mycket som förvånar mig längre angående den lilla damen... kanske om hon skulle sitta lungt på golvet och leka... ;)
Nu ska jag göra mig klar för att fara till Bureå på Me & I party!! =D

HA det gott!

1 kommentar:

  1. Har också en klättersork. Får se hur hon blir när hon kan gå :-)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)