Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 4 oktober 2009

Regnet...

...det bara öser ner!! Och jag tycker att det är ganska mysigt!! Elden sprakar i järnspisen och jag och barnen går fortfarande omking i pyjamas... =O

Det är "min" grupp som har turen att torka fönsterna på bönhuset iår! (vaddå TUR!???? ;P) Jag hade tänkt göra det igår, men blev övertalad att göra det idag istället... men njet... får bli till veckan nån dag, med barnen...! =S

Vi har haft turen att blivt bortbjudna på fika idag!! *nice* Nu skulle man bara ha fixat bort sig på middag nån stans... !!??! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)