Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 29 oktober 2009

I am alive!

*smäll på fingrarna* skulle jag ju ha som inte har skrivit sedan i söndags...

Astrid har varit hemma med feber idag. Jag har varit på kurs, riktigt roligt idag faktiskt!!
Efter dagens middag som bestod av fläskpannkaka me morötter, så har Robert och Alfons varit ute och stökat, medans jag och Astrid har gjort köttfärspiroger. Diskat undan, dammsugit och duschat av de små. När de var i pyjamas och fått sin välling begav jag mig ut på en promenad! Ikväll fick jag sällskap, och det var SÅÅÅ trevligt!! Stannade av och pratade hos mor och far på hemvägen, tog hem vagnen som blivit kvar där... Det är goooode mörkt ute nu... det får gärna komma snö så att det blir ljusare!! Ett rådjur sprang över vägen en bit framför mig! Och jag blev int eens rädd! Däremot tänkte jag att möjligheten fanns att han skulle genskjuta mig och springa över vägen framför mig igen, och DÅ skulle jag nog skitigt ner mig... ;) Skulle faktiskt kunna tänka mig att ha sånna här lampor som de har ovanför hockeyrinken här ute, det blir ju så just och fint då!! Och int ebehöve rman vara rädd... skulle försövrigt kunna tänka mig att det kunde vara sådanna runt hela byn! Tänk så trevligt det skulle vara!! =)

Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan stupa isäng... Jag har ju varit vaken sen 04.20 imorse... Hoppas att lillan får sova gott inatt!!
Gör det Ni med!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)