Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 2 oktober 2009

ingen sovmorgon

Typiskt att man ska ha huvudvärk på sin lediga dag... Och inte blev det sovmorgon inte... "Mamma, ska vi gå ner nu, mamma... mamma, kan vi gå ner nu... nu går vi ner, mamma!" Ja, och tillslut har han ju även väckt lillasyster...
Men de är griniga och jag vet inte huuuur många bråk jag avstyrt mellan dem redan... Jag har en fläskläpp orsakad av Astrids huvud och Alfons har en bula i pannan då han absolut skulle kliva ner från sängen där Astrid stod, så det blev vurpa in i väggen för dem båda två...Har inte riktigt bestämt vad vi ska göra idag heller... måste iaf valla dammsugaren en sväng, sen ska vi försöka hitta på något roligt!! =)
Ha en bra dag!!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)