Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 2 oktober 2009

*

Alfons sitter och degar med rosa trolldeg (play-do) som vi rörde ihop för nån timme sen... Astrid har varit trött sen hon vaknade men fick kämpa på till efter lunch!

Hade ett mail i skräpposten, jag öppnade det inte, utan läste bara "ämnet" som löd: "gratis trosor och prenumeration för endast 39.90:-* " Ja, jag vet inte, men jag kan inte få det till att vara gratis då... och den där lilla * brukar ju betyda att det är en extraavgift för något... Att det ids... och de som ringer... det måste ju vara världens tråkigaste jobb... undrar om man tjänar bra!???

Dammsugaren har inte kommit fram än... men kanske snart, då barnen somnat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)