Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 9 oktober 2009

Ooooo...

Pusselstund
Med en lampskärm på huvudet...
...vilken dag!! Alfons har inget sovit, och Astrid har varit så lätt väckt att det inte blivit mycket sömn där heller, så full fart hela dagen. Men vi har haft det ganska mysigt iaf! De oenigheter vi haft har varit gällande av- och påklädning för Alfons. Han kan göra det, men vill inte, ids inte, orkar inte... Men mamman i huset har varit hård idag... stackars barn... ;)
Vi har varit ute i det underbara höstvädret idag!! Solen sken och inte direkt nån blåst. Gungat och gjort sandkakor, räffsat lite mer löv och plockat undan lite. Har påbörjat städningen av husvagnen, men inte så lätt då man har två grisiga barn som springer in och ut! =)
För att få kvällen att gå lite fortare till då barnen skulle få gå och sova for vi en sväng till mor, far och Tobias! ;) Fika, prat och bus fick kvällen att springa iväg och nu ligger de två små trollen och sover sött! Alfons somnade sittandes mot min axel! =) Det stora trollet ligger förvisso oxå och sover... =P
Nu ska jag se "Doobidoo" och sen ska nog jag oxå gå och sova! Sömn behöves... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)