Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 17 oktober 2009

älglik??

Robert gick ut i morse för att göra klart bak i väggen, men det fanns för lite material, så fortsättning följer imorgon! Jag gick en snabb promenad imorse. Tänkte gå över "villmoran" men Robert sa att de jagade älg så han tyckte inte att jag skulle gå den vägen. Må så hända att man int är särkilt "glosavacker", men jag ser väl ändå inte ut som en älg...??? Eller var det inte så han menade...? ;)

Vi har varit till stan idag, gjort diverse ärenden och stannade hos Peter och barnen. Där tapetserades det och det bjöds på middag! Trevligt!

Barnen somnade givetvis på vägen hem i bilen, redan före sju!! Så vi får se hur länge vi får sova imorgon, knappast sovmorgon! Men jag tror faktiskt att jag är på väg i säng snart oxå!!

Ser "Här är ditt liv"...

Det eldas i järnspisen så det blir gooo- värme!! Ljusen brinner i kronan och det är så där alldeles jättemysigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)