Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 16 oktober 2009

geggväg

Barnen tyckte inte att det var jättekul att städa idag, men det värsta har vi fått undan iaf!! =) Vi har meste busat på idag, bla byggt pussel och lekt med bilar!
Jag sprang ut för att hämta in nå grejer från regnet, Astrid han ju givetvis ut, och då jag kom springande mot bron blev hon så ivrig så hon dök nedför trappen... Med ansiktet nedåt tog hon alla trappstegen... stackars lilltjej... kind, öga, panna fick värsta smällarna.
Grabbarna har eldat ikväll oxå, jag och Astrid tog oss en kvällspromenad i duggregnet, skönt, men såååå jobbigt att dra barnvagnen i den blöta gegg-vägen...
Alfons har blivit av med lite hår ikväll. Han satt allt annat än stilla! Han som brukar vara duktigare än Robert på att sitta stilla. Men med lite godis mutning så blev det hyffsat iaf!
Filmen han ligger och tittar på på kortet här ovan, är filmat innifrån Jannes rallycross bil, tror ni han är nöjd!!??? OOOooo ja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)