Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 9 oktober 2009

HOST

En "gammbild"...
Ingen rolig natt, allra minst för Astrid. Host, gråt och snurr snurr snurr... Fick "sova" till sju (som var min önskan igår) men det kändes inte alls som sovmorgon idag... Hon har inte varit nöjd många minuter sen vi kom ner, jag hoppas hoppas hoppas att hon vill sova mer än en halvtimme per gång idag... Alfons har jag just varit upp och väckt, måste ju försöka få nån ordning på dagen...
Min mage kurrar och huvudet värker, typsikt... Ska gå och fika lite limpmackor med ost, och varm choklad! =)

2 kommentarer:

  1. Åååå, vad jag önskar att jag och barnen fick vara hemma hos er och dricka varm choklad och mysa idag!!
    Sköt om er! K R A M I S /Th

    SvaraRadera
  2. Ni är välkomna när Ni vill!! =D

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)