Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 15 oktober 2009

torsdagkväll

Försovde oss i morse... halv sju ropar Alfons att han är kissnödig, jag började jobba halv åtta. SHIIIIT!! Men vi hann i tid till både dagis och jobb!! =)

Efter tre veckors surrande på Robert om att diska vällingflaskorna så hade han äntligen gjort det imorse!! Det är nämligen något som jag prioriterat bort på morgonen för att hinna iväg till dagis, det är ju inte speciellt gott om tid då... Jag var glad över framsteget förra veckan då han påstod att han sneglat på dem iaf... men som sagt, i afton när jag kom hem så var de diskade, och jag blev så glad!! Det behövs int emycket för att göra mig glad, inte...!! =D

Grabbarna har varit ute och eldat lite skrot ikväll, Astrid har badat. När de somnat gick jag ut på en promenad, mycket skönt!! Nu ska jag övervinna min rädsla för mörker tänkte jag... =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)