Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 7 oktober 2009

galonisar

Inget fika på träffen... man jag höll mig vaken! Satt på helspänn och var rädd att jag skulle bli invald i nåt... ;) Men det här med fikat får vi ju lov att ändra på! =)

Supertrötta barn hämtade jag hem från dagis. Astrid som vanligt dyngsur... konstaterar att hennes galonbyxor inte är täta... "bamse"-galonisar... dåligt tycker jag!! Jag får ta dit ett par andra!
Imorgon får jag hem en till trollunge från dagis! Vi har "tjutit" oss till att få ta med oss Nelia hem! ;P Det ska bli kul!! =)

Alfons har åkt grävmaskin med morfar ikväll, helnöjd kille! Jag har varit ute på promenad! Superskönt! När jag kom hem tog jag mig en dusch, oxå otroligt skönt!! Man är ju inte direkt bortskämd med att få ta en lång dusch i lugn och ro. Astrid brukar stå och skrika nedanför och vill oxå i (vi duschar ju alltså i badkaret!) och Alfons tycker att det är jätteroligt att trycka det kalla duschdraperiet mot mig...

Barnen sover, vi har fikat lite varm choklad och mackor, tända ljus, pyjamas, yllefilt... riktigt mysig onsdagkväll! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)