Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 6 oktober 2009

Blåkläder

Dagen började bra med mys, men sen blev de hopplösa de små trollen... bråk, gråt, stök och bök hela dagen! Vi har bakat idag och var ner på Bönhuset för att torka fönster, det gick inte bra... de fortsatte sina bråk och penigheter där... men nu är det gjort iaf!! =)
Efter middan for vi till faster Ulla och farbror Sören, där var även grannen Nancy, mycket trevligt! Astrid skrämde dem ständigt och gav dem nästan hjärtattacker med sitt klättrande, och jag och Robert bara skrattade... man är ju så van nu, så det ska mycket till innan man blir nervös... däremot säger man ju till henne då hon är där hon inte ska vara... vilket är i stort sett hela tiden... ;)
Alfons fick en jobbaroverall av dem, han är mäkta stolt!!
Imorgon är det jobb och dagis som gäller! Vi har arbertsplatsträff sista två timmarna... hoppas att vi får fika, annars kommer jag att somna...
Nu ska jag lägga fram morgondagens kläder till samtliga (nä, Robert får betsämma själv vad han ska ha på sig) och sen ska jag kila isäng!! Det börjar vara riktigt kallt nu att gå i bara nattskjorta upp till sovrummet... *brrr* Jag lindar filtar om barna så de inte ska frysa ihjäl... och tänk det är ju ändå inte i närheten av kallast nu....
Det här med ända och enda... jag har googlat orden, men inte riktigt fått nån kläm på när man ska använda vilket av dem... så ni får ha överseende med att jag använder dem fel... =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)