Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 24 oktober 2009

Flyttstädning

När barnen för en gångs skull sover på morgonen, då måste vi väcka dem för att vi ska göra oss klara och fara iväg. Barnen skulle vara med mormor och morfar idag. De har varit ner på Bönhuset och ätit älglunch!! Astrid hade gjort en vurpa nedför "podiet" och slagit hål i läppen, snutten är blodog så jag ska försöka lura in den i tvättmaskinen imorgon!
Jag och Robert kopplade släpen och for till Selet där det skulle flyttas! Medans grabbarna har flyttat har jag städat. Dock inte klart då de tyckte att vi skulle ge oss. Det har iaf varit en rolig dag, det är kul att städa åt andra! =)

Barnen har sovit lite och/ eller ingenting idag, så de var jättetrötta, men ändå sega på att få att sova. Jag föreslog till Robert att vi skulle gå upp och lägga oss allihop, "Mäh, klockan är ju bara kvart över sju!!!" Fick jag till svar. Så det var alltså alldeles för idigt. Fem minuter senare sovde han gott i soffan, och gör än...
Men nu har iaf mitt värsta trött-il gått över, så nu ska jag slömysa (själv...!) farmför tv:n!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)