Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 13 oktober 2009

Sista gången...

Ja, det här är sista gången som jag kommer att klaga på att jag har huvudvärk... Jag förstår att ni är less på att läsa om den, och jag är spyless på den oxå! ;/ Och det är ju inge kul att läsa om, men å andra sidan är det nog inget här på bloggen det!

Astrid sover nu och jag hoppas att hon ska sova länge! Gärna ända fram till det att vi ska fara, så slipper vi på och av med kläderna flera gånger. Hon sover ju typ 30-60 minuter då jag är hemma med dem, i helgen då de var med Robert sovde hon nästan 3 timmar, och igår när de var hos faster Ulla så sovde hon 3 timmar... så det måste ju vara jag som gör något fel....

Jag tror att även Alfons har somnat nu!!

Ok, sista gången: JAG AVSKYR DENNA HUVUDVÄRK!!!!!!!!!!!!!!!

Kram & Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)