Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 21 augusti 2010

1 timme...

...sen får jag fara hem och sova! Måste bara komma ihåg att svänga förbi hos farfars och hämta lite gasol! Tror jag måste sätta en stooor post-it lapp på skåpet så jag inte glömmer det!! ;)
Natten här på Nygården har varit lugn, det har snarkats så väggarnan har skakat, några toabesök och småprat... Tvn har varit på på lägsta ljudet, och där har "Inte utan min dotter" visats. Usch så hemsk... jag var tvungen att blunda flera gånger. Om det inte vore för jag visste hur den slutade så skulle jag aldrig ha "ämmen dill" att se den!! Har påbörjat ett nytt virkprojekt oxå, så himla kul!!

Nu ska jag stöka med det sista innan Ylva kommer och byter av mig!! (...hoppas jag!!;))

Natti natti alla männskobarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)