Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 31 augusti 2010

Polimasardag

Va roligt Emma att du "ger dig tillkänna"!!! =) Hoppas allt är bra med er!! Tänk va roligt om vi kunde träffas nån gång, "the old gang"...

En polimasardag på förmiddan. Började jobba klockan två. En lugn kväll, men seg... trodde aldrig att den skulle nå sitt slut! Men det gjorde den och jag har hunnit med en liten pratstund hos Mikaels innan jag kröp ner här i soffan bredvid Robban, Barnen sover sött (Robban likaså...) och jag slötittar på "Titanic" Den såg jag första gången på bio i Bureå med mor och far...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)