Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 13 augusti 2010

Vaaarmt

Har virkat lite på filten, men det är så förgjortat varmt här... Jag önskar att man kunde spara den här värmen tills då den behövs!! För jag vet ju att jag kommer att klaga då det blir kallt ute, och inne! För vi har svinkallt på vintrarna, jag vet...

Det har verkligen inte varit NÅT bra på tv ikväll som varit värt att se... "You´ve got mail"... Den såg jag för femtielfte gången för nån vecka sen... Nu har jag fastnat på YouTube... det finns ju så mycket bra man kan lyssna på där. Så jag lär bli kvar och svettas här ett tag till innan jag går upp med småknattarna. Astrid har gnölat en hel del nu ikväll oxå (i sömn) men jag hoppas att hon har tänkt sova gott hela natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)