Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 24 augusti 2010

Tänk

att vi alltid ska gå och bli sjuka samtidigt... Barnen är snoriga och febriga, så jag blir hemma med dem i veckan :( Robban är oxå jätteförkyld, men han kämpar tappert på med det nya jobbet, inte riktigt läge att vara hemma och sjuk första veckan... När han kommer hem lägger han sig i soffan för välbehövlig vila... och blir liksom kvar där isoffan tills det är dax att gå upp och sova! Jag är oxå förkyld... men det hör som inte hit. Det är sällan och aldrig att det liksom passar in att jag ska vara liggandes, hur man än mår... :/

Lev och må, nu ska jag krypa isäng! Före 22.00!!? Har nog inte hänt på ungefär hur länge som helst!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)