Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 10 augusti 2010

Kantareller!

Idag fick vi ett sånt oväntat besök!! Roberts mormor, morbror+fru stod helt plötsligt här!!! Mycket trevligt!!! =) Hade en kaffeskvätt och en "frusse"kaka att bjuda dem på...

Ikväll har jag varit i hemlig skog (!!?!! ;P) och plockat kantareller. Det är nåt som jag aldrig förrut har gjort, men herregud så roligt!!! Typ en halvtimme var vi ute, och nu har jag drygt tre kilo (nästan tio liter) rensade kantareller i mitt kök!!!! Avundsjuka?? =P Det var tom trevligt att rensa dem, allt är kul med rätt sällskap!! =)

Nu ska jag se lite tv och mysa med Robban som för en gångs skull är hemma!!! =)

Kraaam på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)