Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 28 augusti 2010

slutar jobba 23.15...

Så har man skickat hem sin jobbarkamrat och har själv bara lite drygt två timmar kvar att jobba...

Det har varit så olidligt varmt här ikväll... kan jag ha blivit en klimakteriekärring tror ni?? (jag hoppas på ett högt och rugande NEEEJ! som svar!!! ;)) Eller oxå har det varit mer än vanligt att göra här... om jag vågade skulle jag ställa upp en altandörr för att få in lite kyla, men det vågar jag inte... det bor så många knäppgökar här i Bureå... :P
Fast vi hade ju faktiskt inbrott i Robbans bil för många år sedan hemma hos mamma och pappa en natt, obehagligt!! Men vi vet nog vem den skyldige äro!!!!! =) Fast h*n vet nog inte att vi vet...

Nähe... det här duger ju inte, göra ett ryck med diverse disk och tvätt kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)