Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 22 augusti 2010

Helgturer

Så där ja! Då hade jag gjort bort en jobbarhelg! OCH njutit av en helg i Bjuröklubb!! Jajjemen, kvinnor kan!! =P Och nu får jag vara ledig i två dagar med busungarna medans Robban ska börja på sitt nya jobb, spännande!! =)
Med det jobb jag har, så ingår det att jobba helg, och med det system som vi på Nygården har, så ska jag jobba 52 helgturer/ år, vilket är väldigt rättvist! Det gör mig egentligen inget att jobba helg, det är ganska lungt och mindre stress än annars, ganska trevligt kan det vara, om man jobbar med "rätt" personer. Men nackdelen med att jobba helg, är ju att det är då man kan hitta på saker med familjen. Fara ut med husvagnen över helgen... men nä, det går ju ibland inte. :( Man vill så mycket, men man måste ju tyvärr välja vad man ska planera sina jobbarhelger efter... Det turades ju som den här helgen att husvagnlivet gick bra ihop med de helgturer som jag hade! Hittills har jag iaf 39 helgturer jobbade! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)