Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 12 augusti 2010

Förseningskassan...

Robert och barnen är ute och klipper gräset, jag ska försöka få nån ordning här inne, sen är det väl bara att fortsätta gå ut och försöka få nån ordning. Kan man som säga att det är höst nu eller??? Det verkar iaf vara en jättefin dag idag!! =)
Har rensat bland en massa papper, och hittade en hel tidskriftssamlare full i papper från försäkringskassan, från då jag blev sjukskriven när jag väntade Alfons, men inte fick igenom den av försäkringskassan... Usch vilken jobbig tid det var, hemma flera månader med fruktansvärd värk och ingen inkomst... Ja, jag började gråta när jag ögnade igenom papperna nu oxå...
Nä, bäst att ta tag i det som måste göras, tänkte hinna baka lite oxå!
Ha en toppendag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)