Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 16 augusti 2010

wook

Tro´t eller ej, men så här mysiga kan de vara ibland... =)
Alfons har fått nytt lego! =) Han är gooode lycklig!
Pappan däremot verkar lägga pannan i djupa veck... ;)
Jag och mor har varit en sväng på stan idag. När vi kom hem så tog vi oss en promenad runt byn. Kycklingwook till middag och Uttersjöbäckens-främmande i kväll. Mycket trevligt med en pratstund! =)
Astrid tycker att det är så himla roligt att skruva på saker... ikväll, när hon lagt sig och skulle äta välling så kom hon på att hon skulle skruva upp vällingflaskan... resultatet ser ni här ovan... välling fulla hon... Men hon var supernöjd!!! Hon fick ju komma upp ur sängen igen och duscha... lilla skitunge!
Jag och Therese har varit ute och cyklat ikväll, jättehärligt! Fyra älgar fick vi se!
Nu ska jag ta och krypa isäng! =)
Go natt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)