Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 13 augusti 2010

sista dagen på semestern...

*haha* mina små trollungar... det var ett tag sen det där!
Jag och Astrid är vakna. VARFÖR ska de komma båda två på nätterna och ligga så nära mig!!? Helst PÅ mig! När Alfons kommer så trasslar han genast in benen med mina, så när man ska försöka smita upp utan att väcka honom, måste man först leka "plocke pinn"... Robban har tur han, han har gått om plats att fläka ut sig på... :P
Skrev på msn/facebook igår kväll. Tänk va fina vänner man har, det behövs så få ord för att man ska bli glad! Man får tycka vad man vill om facebook, men det är iaf ett sätt att hålla kontakten, med vänner som man kanske aldrig skulle prata med annars! Och "särskilt" för mig, som kan vara "blyg" i verkliga livet, men när man sitter vid tangenterna och chattar så kan jag nog vara lite"rapp i käften"...!? Men lugn, jag kan vara rapp i verkliga livet oxå! ;) Hur som helst, Tack för pratstunderna, de uppskattas!! =)
Nu har Alfons oxå kommit ned! =)
Astrid skulle promt vara utan blöja imorse, så hon springer omkring i småtrosor... få se hur länge det går den här gången... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)