Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 29 augusti 2010

Sovmorgon

Sovmorgon för hela familjen!!! Pappan och Astrid sover fortfarande!! Docj lite jobbig natt då vi legat som packade sillar på en 90s madrass. Jag vaknade inatt av att min sängbordslåda drogs ut, där satt Astrid nöjt. Det är nackdelen med att hon har en "storsäng", hon kan kliva ur själv. Fast det är ju bra då hon pömsig kommer och kryper upp hos oss och somnar om igen... Hon har vid ett annat tillfälle hittat en röd vattenfast spritpenna i sängbordet (fråga mig INTE varför jag har en sån där, för det vet jag inte!!!) Hon tog en näsduk och hade nog tänkt göra en fin teckning, dock missade hon näsduken "en aning" så teckningen pryder numer sängbordet... *suck*

De två som sover fortfarande har hostat mycket inatt, så det är dem väl förunnat att få sovmorgon. Jag har legat vaken och lyssnat på dem... =/

Jobb även i afton, men en betydligt kortare tur!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)