Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 9 augusti 2010

Sjukstuga och lunchstuga! ;)

Har haft extra barn idag!! Grabbarna har varit ut i havet och lagt ut nät, kom hem med fem stora feta abborrar som nu ligger i saltlag och väntar på att rökas! Visst blir ni lite avundsjuka?? *mums*
Cornelia lekte med Astrid medans jag sydde ett draperi till skafferiet!! =) Två lunchbjudningar och en middagsbjudning har vi hunnit med!! Nu är alla utspridda leksaker ihop plockade, surströmmings-disken diskad och en tvätt snurra i maskinen. Robban är givetvis inte hemma och jag har en fruktansvärd huvudvärk. Så nu tycker jag att jag förtjänar resten av kvällen i ett mörkt och stilla rum, utan höga ljud!!! =)
Btw, Astrids ögon geggar fortfarande och hon har skrikit över ont i ett öra idag... stackars lilltjej...

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig kväll! Hoppas att Lillan sovit bra idag och att din huvudvärk är borta.
    Sköt om er idag och mys i regnet!
    K R A M /Th

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)