Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 11 augusti 2010

Onsdag! (...tror jag att det är!?)

Natten har varit lång... Alfons har legat på en sida av mig, och Astrid på den andra... och nära ska de ligga oxå, så det går inte röra sig... Astrid har gnölat på, och jag har hostat...

Hennes ögon är geggiga och det var kämpigt att få upp dem imorse, det satt fast hår i det och såg inte alls trevligt ut. Stora varklumpar i håret... det blir nog ett bad snart och försöka blottna upp henne! ;)

Alfons har en frågeperiod! Han frågar och frågar och frågar... Det har han iockförsig gjort sen han lärde sig prata, men nu är det extremt!! Och vilka kluriga frågor sen, tex "Varför gapar man när man gäspar?" Den kunde jag inte ge nåt br asvar på, kan du?? =) Så man kan lätt bli lite less på all afrågor... men tänk så klok han blir! ;) Jag säger som min bror Tobias brukar säga "Frågar man inget, så får man inget veta!" =)
Nu ska det visst byggas en bilbana...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)