Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 9 augusti 2010

Go´morron!

Vet ni hur fort 1 dl vatten kokar upp på spisen???? Skitfort! Jag hann ju inte mkt mer än gå och ge barnen frukosten, och tillbaka till köket så hade pannan med koksaltlösning kokat torr... Men det hann inte bränna iaf. =)

Astrid har sovit hos oss större delen av natten då hon vaknat ofta. Antagligen störd av att hon inte kunnat öppna ena ögat... Men jag tycker ändå inte att det ser så farligt ut idag! =)

Inget kuligt väder idag heller... vi inväntar att Robban ska vakna så vi kan bestämma vad vi ska ägna den här dagen till...

Önskar er en trevlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)