Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 19 augusti 2010

Leos lekland

När jag slutade jobba idag så stod Robban och barnen utanför och väntade på mig! Vi for och hämtade Cornelia på dagis och så for vi på "Leos lekland" och busade på några timmar. Emma och Ester var där oxå! =) Astrid har åkt tigerrutchkanan själv... nöjd tjej! De större barnen klarar ju som allt själva... fast Alfons är duktig på att erkänna för sig själv och andra om det är något han int evågar göra, då klättrar han ner igen och säger att det är för större barn! =)

Middagen tog vi på Sibylla, barnen ville ha barnboxar, så det fick de. Men det var minsann ingen box där man kan hinna smuggla undan leksaken som följer med så att de får den efter de har ätit. Nej då. nu låg allt på en bricka, så även raketen som följde med... så de hade mycket mer sjå med att undersöka den än att äta... =P

Förbi storebror Peter och träffa kusinerna som vi inte träffat på flera månader. Esther har blivit så lång, men dock har mycket av det svenska språket försvunnit, men det kommer snart tror jag och hon blir samma pratmaja som hon var före sommaren (näst intill aldrig tyst! ;P) Cecilia har blivit så lik storasyster, mörkmörkbruna ögon och alldeles jättesöt. Gabriel, han är en riktig charmknutte, en sån som man inte kan låta bli att skratta åt! Och mamman, som oxå kommit hem, var givetvis oxå jättetrevlig att träffa! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)