Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 14 augusti 2010

Pust...

Om jag tyckte att det var varmt igår, så är det inget mot för vad jag tycker att det är idag... Nu vill jag ha höst! Svala, vackra dagar. Man kan ha på sig en kofta och vara ute, tända ljus på kvällarna och njuta av att inte svettas... Joo, jag tycker nog att hösten är den finaste årstiden!! Gula löv som dalar ner... Ååå, vi har ju ingen storbjörk på gården nu som envisas med att täcka gräsmattan med ett tjockt lager av löv! *nice*

Vi har varit på en liten cykeltur på förmiddan. Nu ska vi ta oss lite lunch, och förbereda oss för nästa äventyr! ;)

Och vi håller tummarna allt vad vi kan för dem som är i Lycksele!!! Och hoppas att de slipper regnet som det hotats med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)