Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 14 augusti 2010

Ormet kryper... inte!

Jag har sett sommarens första orm idag!! Visst har jag gjort det bra som hållit mig från att se dem!! :) En stor och lång kolsvart orm låg på vägen när jag for mot fjälbyn. Jag kom på mig själv med att lyfta upp foten från bilgolvet... På vägen hem igen så låg ormen kvar, på samma ställe, vilken lycka!! ;) Det innebar ju iaf att den var död. Tror att jag körde över den oxå... Så då är den då ännu dödare! =)

Robban har kommit hem! En kort pratstund om hur de haft det, och sen somnade han i soffan... Kul kille! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)