Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 3 augusti 2010

Tisdag förmiddag

Fick ont i halsen igår... och huvudvärk... proppade i mig Alvedon och gick isäng, i hopp om att sova bort den begynnande förkylningen. Men icket... väcktes av barnen, och kvar var samma huvudvärk, halsont + tät näsa... Men, men... inte mycket att göra, huset ska städas iaf... och husvagnen ska packas... och barnen ska ha uppmärksamhet...
Robban är ute och sjåar, gräset blir kort och fint!! =)
Nu ska jag fortsätta min plocka-upp-vandring... den tar aldrig slut! ;) Förlåt, det här blev inge bra inlägg... jag ville bara tycka synd om mig själv... för en liten stund!

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)