Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 29 augusti 2010

söndagkväll

Så var ännu en jobbarhelg gjord. Gått mycket bra! =)

Imorgon blir barnens första dagisdag efter sommarlovet, de ficck ju två extra veckor ledigt pga Robban jobbyte och förkylningar... Men imorgon gäller det. Jag gruvar mig lite för att få upp dem och vi ska komma oss iväg i tid. Men det ska nog gå bra.

Som vanligt då man är trött och borde gå och lägga sig för att komma upp dagen efter så sitter jag uppe och har fastnat framför ett tvprogram... väntar även på att några Tradera auktioner ska gå ut...

Godnatt med er!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)