Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 30 september 2009

andra dagen

Ännu en arbetsdag till ända! Det har gått jättebra, fast jag blir lite rastlös då det inte finns nåt att göra. Försökte föra ett samtal med en av damerna, men man blir bara förvirrad själv efter ett tag då man inte får ett enda klokt svar...

"Va hon är tjurig" var det första de sa när jag kom på förskolan för hemhämtning... jodå tack, jag vet!! Hon hade inte velat sova då de tyckte att hon skulle sova... Nä, det är ju ingen liten donna som man bestämmer över så lätt!

Ett fönster till är torkat!! *stolt* denna gång med två barn som ville hjälpa till... det gick alltr annat än bra!! Men nu ör det torkat iaf! Men mamma, jag tror att jag vill låna och prova det du använder!!!!!

Hade ett ärende till Lövånger idag, så dit bar det av efter jobbet!

2 kommentarer:

  1. Får se hur flexibla de är på sovningen på ditt dagis. Om det funkar bra kanske jag får byta dagis.

    SvaraRadera
  2. De trixar sig fram med Astrids sovning, jag har sagt att de får göra så som det funkar bäst! Men första frågan var hur vi ville att det skulle sova... så Astrid i vagn, och Alfons på madrass!!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)